Drankenpakket AIDA

Moderators: hanshansen, Bas

Layla

Drankenpakket AIDA

Berichtdoor Layla » 08 Mar 2015, 15:48

Wat voor mogelijkheden heb ik bij de Aida bella voor drankenpakketten? Ik wil graag boeken maar niet zonder drankenpakket :lol:
Ilse

Re: Drankenpakket AIDA

Berichtdoor Ilse » 10 Mar 2015, 22:19

Bij Aida heb je geen drankenpakketten voor volwassenen. Voor kinderen hebben ze deze pakketten wel. Ik weet alleen niet de prijzen voor deze pakketten. Bij het eten zijn dranken inbegrepen zoals tafelwijn, bier en frisdranken. Behalve wanneer je buiten het eten om gaat drinken dan moet hiervoor betaald worden.
Oom Hank

Berichtdoor Oom Hank » 17 Mar 2015, 14:41

Wow dat klinkt echt ideaal!
Kun je helemaal geen andere gratis drankjes krijgen, naast het eten?
Ook geen water of een kopje koffie/thee??
Layla

Berichtdoor Layla » 22 Mar 2015, 15:18

Bedankt Ilse, heb je ook enig idee hoe duur deze drankjes dan zijn?
AIDAfan

Berichtdoor AIDAfan » 23 Mar 2015, 12:26

Hoi allemaal.

Bij het eten in buffetrestaurant is: TAFELWIJN, BIER en FRISDRANK incl. tevens staat er een karaf water op tafel, maar dit zit ook in de frisdrank automaat in het restaurant. (zowel met bubbels als zonder).
Tevens kan je bij het eten thee pakken en oploskoffie. Je kan ook koffie bestellen, hier betaal je dan extra voor.

Drankpakket is er in de vorm van een prepaid kaart. Er zijn diverse prijs klasse aanwezig en met of zonder alcohol er in. Dus ook ideaal voor je tiener zoon of dochter die geen alcohol mogen.
Als je z'n kaart aanschaft krijg je van AIDA extra geld er bij. Voorbeeld, je koopt een kaart inclusief alcohol voor 190 euro en de waarde is 235 euro.
De kaart is alleen te koop online en ligt in hut klaar op de dag van aan reis, mocht je de kaart dan extra willen vullen dit kan bij de receptie en mocht je niet alles gebruiken krijg je het geld terug van de kaart met in - de prijs die je van AIDA krijgt.
Voorbeeld weer de kaart van 190 euro die 235 waard is, je drinkt er 100 euro van weg. 235 - 100 drinken = 135,- over en hier wordt dan de 45 euro van AIDA die je krijgt ook afgehaald en krijg je vervolgens op je boord rekening dus 90 euro terug.

Deze kaart is alleen niet geldig met acties aanboord.

AIDA heeft regelmatig actie op bepaalde tijden en alleen in bepaalde bars met 2 cocktails halen en 1 betalen. Dit staat in de HEUTE (dagkrant aanboord). Ze hebben ook iedere week 1x tijdens wel goed weer een CREW of OFFICIER shake, dan krijg je kleine cocktails voor 2.10 ongeveer en bij aankoop van 5 krijg je de 6e gratis. Om zo wat dingen te noemen en ook hier is je prepaid kaart niet geldig.
Eaglesvideo

Berichtdoor Eaglesvideo » 07 Nov 2015, 14:35

Waar kan ik online kopen kan je link opsturen.
Het is zo lastig dat alles in Duits is.
Ge. Oemar
RoRo

Berichtdoor RoRo » 25 Nov 2018, 11:45

Goedemiddag, wij gaan cruisen met de AidaMar. Ik zie veel oude berichten over drankjes aan boord. Wie weet hoe de huidige situatie is ? Toen wij met AidaPrima op reis gingen, was er wel tussendoor koffie, thee en water beschikbaar. Hoe is dat nu op AidaMar ?

Terug naar “AIDA Cruises”