AIDA voor kinderen
  • Kimberly30
    Contacteer:

AIDA voor kinderen

door Kimberly30 » 17 apr 2019, 15:32

Is AIDA een leuke maatschappij om met kinderen mee te gaan?

Ik zou eventueel met mijn kids willen, maar die kunnen helaas niet goed Duits.
    Wel is het natuurlijk zo dat kinderen in het algemeen geen echte taal barriere hebben, ik merk vaker op vakantie dat ze dikke vriendjes worden met allerlei verschillende nationaliteiten.
    Maar toch vraag ik me af of het leuk is voor ze als ze geen woord Duits kunnen. Ze zullen dan 6 en 9 zijn.

Ook vraag ik me af in het algemeen of AIDA gericht op kinderen is of niet zo.
  • Miranda
    Contacteer:

Re: AIDA voor kinderen

door Miranda » 17 apr 2019, 15:47

AIDA is echt super voor kinderen!
    Vooral de AIDAnova, het nieuwste schip!
    Ik heb wel eens gehoord dat de kinderclub ook Duits is en dus niet alle kinderen worden toegelaten ofzo.

Anders zou misschien Royal Caribbean ook leuk zijn, maar die is vaak wat minder gunstig geprijsd voor kinderen.
    AIDA heeft namelijk hele leuke prijzen voor kinderen, vaak rond de €100 of soms zelfs gratis!
  • Kimberly30
    Contacteer:

door Kimberly30 » 17 apr 2019, 16:57

Klopt, ik zag hele goedkope prijzen voor kinderen en dat vond ik wel suuuper aantrekkelijk.
    Maar ja, meen je dat de kinderclub Duits is en niet alle kinderen worden toegestaan??
    Zou dat dus betekenen dat Nederlandse kids gewoon niet mee mogen doen? Dat zou ik echt heel stom vinden.
    Iemand meer info hierover?
  • Cruise_Gek
    Contacteer:

door Cruise_Gek » 19 apr 2019, 09:23

Het is een beetje afhankelijk van de leeftijd van de kinderen.
    Als ze heel jong zijn kunnen ze soms wel geweigerd worden omdat het dan natuurlijk heel lastig is om zich verstaanbaar te kunnen maken.
    Is voor de kinderen zelf ook wel heel moeilijk denk ik om zich verstaanbaar te kunnen maken als ze geen duits spreken.