Waarom moet je fooien betalen?

Ga jij voor de eerste keer cruisen? Dan is dit de plek om al je vragen te stellen!

Moderators: hanshansen, Bas

Leo

Waarom moet je fooien betalen?

Berichtdoor Leo » 28 Feb 2015, 00:52

Waarom moet je fooien betalen op een cruise?
Ik gewoon zelf bepalen wat aan iemand geef als fooi :?
Valerie10

Re: Waarom moet je fooien betalen?

Berichtdoor Valerie10 » 02 Mar 2015, 10:10

Mee eens! De fooien op een cruise schip zijn ongeveer 9 euro p.p per nacht. Reken maar uit als je met je gezin 10 dagen gaat cruisen..

Daar kan je weer veel andere leuke souvenirs van kopen. Jammer hoor :-(
Kiki

Re: Waarom moet je fooien betalen?

Berichtdoor Kiki » 04 Mar 2015, 17:54

Ik wist ook niet dat je fooien moest betalen.

en dan ook nog eens €9 euro p.p. per nacht.

* Ik ben toch niet gek :p
PerJaiva

Waarom moet je fooien betalen

Berichtdoor PerJaiva » 30 Aug 2018, 21:27

Een vrouw te vroeg al een drankje aanbieden, komt needy en AFC over omdat vrouwen zijn hier aan gewend, het is het zelfde als met een opener als: "Deed het pijn toen je uit de hemel kwam vallen". Het is te bekend en te vaak gebruikt door AFCs, en idd krijgen ze het gevoel dat ze dat drankje dan verplicht met je moeten opdrinken, je kan op dat moment niet meer nep tijds dingen overgaan, het zeggen dat een vriend op je wacht en dat je daarom weg moet, en als ze niks van je moeten omdat ze je een AFC vinden raken ze je toch wel kwijt.

Vrouwen zijn opzoek naar nieuwe dingen, en vooral in het begin moeten ze het gevoel hebben dat jij ze niet versierd en naar mijn mening is iemand een drankje aanbieden zeker een ioi naar haar, ze moeten het gevoel hebben dat je anders bent, en alsof je zonder een probleem elk moment weer kan weg lopen. Ik ben het ook met retoke eens, als je langere tijd in de set zit en en je merkt dat de intresse goed zit kan het altijd. Maar zorg er dan idd wel voor dat ze de volgende ronde haalt, zelf ben ik er altijd op uit dat ze eerst een drankje voor mij haalt voor ik haar iets aanbied.

En hoe je van je vrienden/vriendinnen afkomt die eigenlijk geen geld hebben om te gaan drinken? Het toch gewoon duidelijk maken zeggen, "dude, waarom ga je mee uit als je geen centen hebt, wordt dat de hele avond water drinken?" Daar ben ik redelijk grof in geworden, op het moment dat ik miljonair ben mogen die vrienden zeker bier komen drinken,, en als we gewoon allemaal rondjes voor elkaar halen hoor je me ook niet klagen, maar we werken allemaal voor ons geld, en proberen er tegenslagen als rekeningen niet mee gerekend zo wijs mogelijk mee om te gaan...

[url=http://galant-sochi.ru]
элитное такси[/url]

Terug naar “Beginnende cruisers”